pattern.blogg.se

-Mönstermorsan.

Läxor

Publicerad 2012-08-06 10:15:00 i Flytt

Skolstarten börjar den 3 september, både jag och Peter börjar studera nu till hösten, det är ju därför vi flyttar. Jag ska ta en kandidat i Textil design, och har redan innan terminen börjat, fått läxor (!)
 
Däribland att föra en skissdagbok, som -om jag uppfattat det rätt, ska lämnas in vid skolstart!? Känns som att man granskas under lupp. Inte nog med arbetsprover, arbetsdag i från helvetet -det vill säga sista utgallringen och intervju. Nu detta.. Jag hoppas att det är jag som tolkar det fel. Jag tolkar det säkert fel. Dom vill säkert bara lära känna en och ens tankesätt och utförande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Textilstudent och småbarnsmorsa som flyttar från Stockholm till Borås.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela