pattern.blogg.se

-Mönstermorsan.

Loppisfynd

Publicerad 2012-08-12 11:34:00 i Loppis, prylar och pryttlar

 
Igår hittade jag den här störtsköna skjortan för noll och ingenting.. Jag tycker att den är så sjukt snygg. Jag gissar att den är från 60/70 nångång, den känns lite som en gammaldags industriarbetarskjorta, men det är det ju inte. Googlade på märkesnamnet, Kaffe Det finns ett märke vid det namnet, men det har en helt annan logga och skjortan känns inte "ny" - det vill säga yngre än 20 år. Så det är måste till att det antingen är två skillda märken eller att märket Kaffe som säljs nu har några år på nacken, men det hittade jag inga bevis för.
 
 
Ni får en extra bild på Mills i ett fräsigt vrålåk -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Textilstudent och småbarnsmorsa som flyttar från Stockholm till Borås.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela