pattern.blogg.se

-Mönstermorsan.

Första inlägget

Publicerad 2012-08-04 00:30:17 i Allmänt

Idag, fredag, det vill säga igår, fick Peter idén att jag skulle starta en blogg. Det var menat som ett skämt skulle jag tro. Men jag tänker mig att det kan vara en bra idé, med tanke på alla våra nära och kära som vi lämnar här hemma för våra FYRA?! år i Borås.
 
Flytten går exakt, eller flytten av oss går exakt om tre veckor. Flyttlasset med våra saker och möbler går inte förns i början av oktober, då vi får tillgång till vår nya lägenhet. Tills dess det vill säga i lite mer än en månad kommer vi få bo hos min snälla faster och hennes familj! Mycket som händer, ett äventyr!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Textilstudent och småbarnsmorsa som flyttar från Stockholm till Borås.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela